jalan-jalan di taman SUK


taman SUK... tempat kitorg selalu dating dulu-dulu.. heheheh... this time, datang dgn baby Juwita. Saje nak bagi dia tgk tempat yang indah dan penuh kenangan ni. Masa kitorg datang tu, kerusi yang selalu kitorang duduk dulu dah di duduki oleh pasangan kekasih yang lain. (harap2 mereka pun sampai ke jinjang pelamin hehe)

nak juga share dgn korang semua keindahan taman SUK ni... memang cantik. tiap2 minggu datang sini pon tak pernah jemu tau... antara yang paling cantik, sbb kat taman ni ada bunga teratai.. best nye...! :)

pic of me and juwita: tmn SUK

pic of me again n Juwita: Tmn SUK

Comments

Popular posts from this blog

Barangkali ada hidden jewel di Batang Kali.

Road to Melbourne. Episode 1: Application to study Master

Hangatkan jiwamu disaat salji membeku

Kemas kini gambar passport anak anda