cerita makan : sempeneh (ntah ape ke nama nye begitu...)


Balik dari office, jemput Juwita, dia dah gaduh lapaa, lapaa.... bila tanya nak makan apa, takde lain la jawapan dia, mesti nasi ayam -_- hantu nasik ayam betul!




jalan punya jalan, pusing punya pusing, akhirnya masuk restoren ni. Punyalah pelik nama kedai, Sempeneh. Ntah bahasa ape, ke nama tempat ke... entahla... tibai la labuuu.... yang penting kenyang~ lalalaa~~~


ni dia.. nasi ayam untuk si kenit yang diva macam anak raja nih


ni pulak aku punya. lamb chop yang super besarr! nyum nyum...sedap dan menyelerakan!


hubby punya segan nak enterprem, mee goreng aje... hehe..




ape-ape pon, kami semua kenyang malam tu :) selamat makan semua!


Comments

ahfat said…
terbaik kedai ni, td x sedap sgt...
mahal wooo, student mesti fikir 2 kali kalau nk lepak, aha ~
hida said…
penah makan sini ke bro? orang shah alam eh?
Sherry said…
where is this? lol.. x tahu pun.
AinSaniah said…
kelakanye muke juwita dalam first pic tu
xD

popular posts this month

Bawang putih: menanam dan menuai bawang putih

Hari simen kaki ku dibuka

Road to Melbourne. Episode 1: Application to study Master

Asas kebun organik: Menanam bunga di kebun sayuran

POS MALAYSIA SUCK! CUAI CUAI CUAI!!!!

Road to Melbourne. Episode 7: Urusan imigresen, menterjemah dokumen rasmi, dan pesuruhjaya sumpah